dinsdag 30 juli 2019

Max / De winner !!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie compliment op mijn vorige kaart.
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Een kaartje voor een jarige man vandaag .
Race kijken vinden  de meeste mannen wel leuk.
En onze Max heeft het toch weer mooi gefikst.



Bij het steelsteekje vragen ze zwart borduurgaren op je kaart.
En bij 4 Season wielen op je kaart.

Borduurpatroon- internet.
Tandwielen - X cut
Beker en tekst -Marianne
Papier -Action
Cijfers- Crealies

Dit is mijn bijdrage bij :
het steelsteekje borduurkaartchallenge.14-
4-season./challenge-22-wielen.

Wens jullie nog een fijne dag .
En voor diegene die op vakantie zijn /of gaan een hele fijne vakantie.

Groetjes, Elle-Jeanne

19 opmerkingen:

  1. Wow, wat een toffe kaart! Die moet je naar Max zelf sturen!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, wat een geweldig leuke kaart Elle Jeanne! Net zo'n topper als Max zelf!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat moooooiiiii , vind het weer 'n geweldige mooie kaart , wat 'n inspiratie heb je toch Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geborduurd.
    Het is een prachtige mannenkaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag,

    Wat een mooie mannen kaart. Leuk borduurpatroon ook.
    Zou ik mogen weten van wie die borduur mal is ik zie alleen maar vierkanten en of langwerpige smal
    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De borduurmal is van Marianne.
      De kleine vier kanten,En dan verleggen,tot je de gewenste gaatjes hebt.

      Verwijderen
    2. Dank u wel voor het antwoord.

      Verwijderen
  6. Wat een super leuke kaart is dit. Denk dat iedereen wel genoten heeft van de race afgelopen zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jah, wat een race hè?! Dat heeft onze Max weer even mooi gedaan.
    Je kaartje is ook erg stoer geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gevonden hoor, ik en jaloers op jouw ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik ook wat Sylvia schrijft , hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een gave stoere kaart. Wat mooi hoe je de racewagen geborduurd hebt, leuk met de beker erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo,dat heb je knap gedaan!
    Prachtige kaart.
    Je racewagen is superleuk.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 14!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk idee! Ook Max zou het erg leuk vinden om te zien dat hij ook jou inspireert, denk ik.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf kaartje! Mijn man en zoon zijn gek van F1. Volgend jaar willen ze er naar toe! Ik blijf maar thuis denk ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaar Elle Jeanne. Mooi deze race auto. Leuk voor een man,jongen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart. Bedankt voor je deelname aan de wielen challenge bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart, mooi borduurwerk!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne