donderdag 4 juli 2019

Sneeuwpop WTC 52 Juni .

Hallo Allemaal. 

Bedankt voor jullie lieve reacties,
 op mijn vorige huwelijks jubileumkaart .
Ik heb ze weer  met heel veel plezier gelezen.

Welkom aan mijn nieuwe volger Linda.
Ik heb jou blog ook gevonden.

Vandaag  op donderdag een kerstkaart ,
 Bij WTC 52. 
Vragen ze een sneeuwpop op je kaart.


Ik hoop dat hij niet smelt met zo weer .
Want hier is het nog steeds 22-24 graden.

Patroon -Stich en do 
Tekst - Crealies. 
Strikje bedeltje en pareletjes  uit mijn voorraad.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:

Wens jullie nog een hele fijne donderdag.
Groetjes , Elle-Jeanne


26 opmerkingen:

  1. Prachtige winterse kaart, mooi borduurtje, kleuren en plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart en met deze snowman past hij helemaal bij het thema van de challenge Elle-Jeanne , bedankt !
    Wat ziet mijn oog , een fries sjaaltje om tjee , TOF
    Tóch niet aan de Berenburg hoop ik ?? Hihi.....
    Gezellig dat je meedoet en veel succes
    Groetjes van Epie . DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super mooi kaartje! Mooi patroon en een leuk plaatje! Prachtig winters kaartje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en schattige sneeuwman ! Je maakte er een mooi kaartje mee.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Elle-Jeanne. Mooi geborduurd en leuke afbeelding.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooi geborduurd rondom het leuke sneeuwpopplaatje! Tof kaartje is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met een heel mooi plaatje en super geborduurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze geborduurde kerstkaart met dit mooie plaatje. Mooi patroon. Pad maar goed op anders smelt de sneeuwpop.... hi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi borduurkaartje Elle-Jeanne. Leuk dat je nog eens mee doet met onze Challenge.
    Groetjes,
    Karin
    DT Carlin's Kaartenparadijs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart, met een schattige sneeuwman en prachtig borduurwerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart met dit mooie sneeuwmanneke Elle-jeanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met dit fijne borduurwerk. Plaatje is ook erg leuk. Nog bedankt voor de link van de vorige kaart, het is inderdaad een schuifkaart ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey tante zus.

    Hier was ik ook weer een keertje. Hoog tijd om weer even te stoppen op je blog.
    Wat een dotje van een kaart laat je ons hier zien vandaag.
    Je Eindse Boys kaarte is ook erg leuk geworden. Ik had al meteen door voor wie het bestemd was.
    Tot snel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig borduurwerk op je kaart, rondom het schattige sneeuwpopje....
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje met een schattig fries sneeuwmannetje!
    Mooi borduurtje erop, leuke hobby hebben wij;)
    Hier is het ook nog erg warm.Vanochtend heeft het hier wel gevroren aan de grond, moet niet gekker worden.
    Ook de droogte is zorgelijk. Morgen weer zo'n dag, lekker onder de parasol, mijn favoriete verblijfplaats, hahaha.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi borduurkaart heb je gemaakt! Heel leuk ook de sneeuwman.. Jouw kerstvoorraadje groet zeker ook gestaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart is dit! schitterend. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk sneeuwpopje met een prachtige omkadering van een mooi borduurwerkje.
    Schitterend gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik loop erg op achter, maar wou toch nog even bij je kijken Heel mooi je borduurwerk om je afbeelding en keurig afgewerkte kaart Elle Jeanne. Ik wil je een fijne zomer wensen en tot laters ik ben een poosje afwezig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje, mooi borduurwerk!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kerstkaart weer, ik kon deze week weer niet meedoen, omdat ik weer onverwacht weg moest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart ...zo mooi borduurwerk !
    fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer prachtig borduurwerk op je kaart !
    Mooi geheel !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met een sneeuwpop.
    En wat een werk, je geborduurde rand.
    Heel erg mooi.

    Groetjes,
    Yvonne
    DT 52 wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer zo mooie kaart met 'n heel mooi borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne