donderdag 1 augustus 2019

Cas -Kaart

Hallo Allemaal. .

Bedankt voor jullie lief compliment op mijn vorige kaart . 
Lees ze altijd met veel plezier . 

Bij 52 weeks to christmas  challenge  juli vragen ze een cas-kaart . 
Ik weet niet of mijn kaartje daar aan voldoet , maar anders hoor ik het wel. 
Ik heb wat inspiratie op gedaan op internet .
Ben nog niet zo thuis in caskaarten maken.




Paier - parels - Action. 
Het glitterpapier  -Marianne
Lijkt een beetjes rose op de foto

Deze kaart wil ik graag mee doen bij :

Wens jullie een fijne donderdag . 
Groetjes , Elle-jeanne





26 opmerkingen:

  1. Wow, een heel gave CAS kaart! Dat wit met kraft blijft toch super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige CAS kaart laat je ons zien, heel goed gelukt.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Cascard heb je gemaakt Elle-Jeanne , bedankt voor deze leuke bijdrage voor de challenge !!
    Fijne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke caskaart heb je gemaskt Elle Jeanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en volgens mij is het een prima CAS kaartje! Wit met kraft is altijd erg mooi vind ik.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een prachtig CASkaartje hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige CAS kaart, mooi met die sterren ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het een super mooie CAS kaart geworden, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem schitterend, Elle-jeanne. Wit met kraft is zó mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super geslaagd CAS kaartje.
    Ik vind hem ontzettend mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem erg goed gelukt!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Elle-jeanne, wit met kraft is een mooie combi. Wat heb je de sterren leuk verwerkt op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow deze is leuk! Heel mooi gedaan met de sterren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super mooi geworden !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je CAS kerstkaart is heel goed gelukt. Mooi de sterren in de sterren. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, dit is een heel mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor het mee doen aan de alles mag challenge van Mijn Hobbyhonk.
      Groetjes van GerJanne (Gastdesigner Mijn Hobbyhonk)

      Verwijderen
  17. Wat een leuke CAS-kerstkaart, mooi die sterren!
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige CAS kaart Elle-jeanne! Heel erg mooi met de sterren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige sterren kaart!
    Zo leuk met de sterren in de sterren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooie kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. SUPER mooi CAS kaart hebje gemaakt , heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart Elle-jeanne. Leuk zoals je de sterren gebruikt hebt. Prima gelukt hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje! Ik ben geen CAS expert, maar volgens mij moet het kunnen zo :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig CAS kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb even terug gekeken bij je en wat een mooie kaarten heb je gemaakt ook de borduurtjes vond ik heel gaaf! Ik ben ook niet zo'n kenner maar volgens mij zit het wel goed met je CAS kaartje Elle-jeanne...erg mooi!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne