dinsdag 2 juli 2019

Huwelijks jubileum .

Hallo Allemaal,


Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn voetbalkaart.
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Gelukkig is het niet meer zo warm ,zodat ik weer naar mijn hobbykamer kon. 
Daar heb ik dit kaartje gemaakt.,
voor een stel dat 40 jaar getouwd is . 


Hier de link waar ik het kaartje heb gezien .


Mallen - Crealies . 
Plaatje -Marianne
Vlinder -Cheery Lynn
Stempel -scrapbook atelier
Ringetjes -???

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:


Wens jullie nog en fijne avond .
Groetjes ,Elle-Jeanne


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ronde kaart heb je gemaakt Elle-Jeanne. Tof gedaan die bloementoef!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, dat moet ik deze week ook nog doen, een huwelijkskaart voor en stel dat 40 jaar getrouwd is! De jouwe is heel mooi!! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een prachtige kaart! Heel romantisch en feestelijk. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartje heb je gemaakt voor het stel dat 40 jaar getrouwd is, prachtig!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met een hele fijne afwerking.
    Heel mooi Elle-jeanne.
    Bedankt voor je deelname aan onze Alles Mag challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, romantische kaart voor het 40-jarig huwelijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk model en heel romantisch,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is dit, mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Ik kan het niet zo goed zien op de foto, maar kan de tekst naar binnen schuiven?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie zachte kaart Elle Jeanne. lief met dit plaatje. mooi model. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige vorm van je kaart! Heel erg mooi geworden! Super romantisch, daar wordt de ontvanger vast blij van! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, sfeervol en ook romantisch! Prachtig gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne