donderdag 3 oktober 2019

Winter Blues

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart .
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Donderdag kerstkaarten dag .
En wel in het blauw, tenminste dat vragen ze bij 52 WTC
Helemaal mijn kleur .

De eerste zeven jaar  van mijn leven heb ik blauw gedragen .
Dat hadden mijn ouders beloofd aan Maria, als het een meisje zou zijn bij de geboorte.
En op zondag bauw met wit . 
Maar mijn kleur is nog altijd blauw.

Maar nu mijn kerstkaart .


Papier -?
Plaatje Muts en Sjaal -Marianne
Ronde mal -Crealies
Mal -Lint - sterrenrand-Action
Stempel - marianne - Crealies

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij :
52weekstochristmas challnge-september.winter blues



Ook had ik nog een ere plaatsje gehaald.
Altijd leuk toch.

 


Wens jullie nog een fijne donderdag .
Groetjes, Elle-Jeanne

29 opmerkingen:

  1. Aaah….wat een lief kaartje is dit en gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder, de eerste 7 jaar blauw dragen en op zondag wit en blauw. Dat zijn mooie beloftes of misschien tradities?
    Je kaart is heel mooi! Lief plaatje van dat vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een terechte winnaar, die kaart is zo mooi.
    En wat is dit ook weer een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je leuke toppertjes Elle-Jeanne
    Je winterblues is ook weer prachtig dankjewel dat je meedoet met onze challenge , kerstgroet van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart leuk geworden Elle-Jeanne. Leuk plaatje en tof met die sterrenrandjes. En blauw is een mooie kleur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dan ligt deze kleur jou heel goed, en dat is ook te zien aan het prachtige kaartje!!

    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging "WINTERBLUES" bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na je blauwe beginjaren toch nog blauw als lievelingskleur hebben. Je zou denken dat je het dan wel zat zou zijn.
    Je blauwe kaartje is iig erg mooi.
    Proficiat met je ereplekje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat blauw ook wel jouw favoriete kleur is Ellen-jeanne...Je hebt er een prachtig kerstkaartje mee gemaakt ..leuk model en heel mooi opgemaakt met leuke accentjes

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder dat je ouders dat beloofden aan Maria en dat je nu dan blauw als favoriete kleur hebt..
    Mooie kaart in mooie tintjes blauw en die plaatjes blijven lief vind ik. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook waar ik in Brabant woonde, werden ook beloftes aan Maria gedaan, zo herkenbaar. Leuk dat blauw je favoriete kleur is gebleven, je kerstkaart is super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh de belofte aan Maria herken ik niet meer, maar mijn dochter heeft ook nooit rose aan gehad, als baby, daarna toen ze kon kiezen was er wel een rose periode, maar nog steeds staat blauw haar het mooiste. Blauw ik ook voor vrouwen een hele mooie kleur, en vooral met wit.. Je kerstkaartje van vandaag is echt een toppertje.. Ik vind die afbeelding zo schattig.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart Elle Jeanne. Ik hou ook van blauw, maar ondertussen ook wel vaak andere kleuren... je kaart is erg leuk samengesteld. gefeliciteerd met je borduur topper. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje in het blauw! Heb daar nooit bij stil gestaan met de kleuren blauw voor de kinderen, maar ik had dan ook alleen maar jongens! Maar die hadden ook weer niet veel blauw! haha!Fijn dat je meedoet met 52WTC Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kasrtje Zus, iets heel anders he , wel lief .

    Nou weet ik ook waar dat vandaan komt dat blauw je lievelingskleur is en mooi blauw is niet lelijk , toch "
    Heel mooi verhaal trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge!
    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een heel mooi kaartje Elle-jeanne! Ik houd ook zeker van blauw, maar kan me voorstellen met zo'n geschiedenis dat het heel speciaal is. Moet eerlijk zeggen, ik heb twee meiden, maar roze wil nog maar steeds niet mijn kleur worden, haha. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooie kerstkaart.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige blauwe kaart, zo'n schattig vosje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart in deze blauwtinten. Lief plaatje heb je gebruikt. De belofte aan Maria kende ik niet, vind het wel bijzonder. En 7 jaar lang blauw dragen, dat is best lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kerstkaart met dat vosje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een lieve schattige kerstkaart in blauw. Ja mijn doopnaam is ook Maria en ik kreeg vroeger ook veelblauwe jurkjes aan. En ik houd nu ook nog wel van blauw maar dan donkerblauw en jeansblauw.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. toffe blauwe kerstkaart!
    fijn dat je meedoet aan onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk met dit leuke vosje !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige Kerst kaart in de blauwe kleur!
    Enig plaatje.
    Leuk verhaal met de kleur blauw. Is ook mijn lievelingskleur:)
    Daar heb je het leuke borduurkaartje weer, gefeliciteerd:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge "Winter blues"
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook hier in Limburg werden beloftes aan Maria gedaan. Je kaart is ontzettend leuk geworden, het is zo leuk om het plaatje terug te zien op je kaart, en toch heeft de kaart een andere uitstraling.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart met deze blauwe tinten.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart...een mooi model en prachtige kleuren combinatie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne