donderdag 17 oktober 2019

Kerstkaart week 42

Hallo Allemaal, 


Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart .
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen.

Welkom aan Ramona.
Fijn dat je me gaat volgen .
Als je een berichtje achterlaat ,
kan ik je ook volgen.

Een kerstkaart vandaag voor het blog van :
52weeks to christmas.week42
Mijn laatste uit het pakketje wat ik eens had gewonnen.


Het blijft echt niet mijn ding dat dotten.

Ik hou het kort , want ik ben al enkele weken niet zo fit . 


Wens jullie nog een fijne dag .
Groetjes , Elle-Jeanne.






25 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, al is het niet mijn smaak met al dat gedot.
    Hoop dat je je snel fitter voelt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, ondanks dat het niet je ding is, heb je er toch maar mooi iets mee gedaan toch? Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je je niet lekker voelt, Elle-Jeanne. Beterschap!
    Je kaartje is heel mooi, ondanks dat het niet je ding is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet je dong, zou ik ook niet graag doen denk ik. Maar het resultaat is wel mooi!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Elle-jeanne.
    En beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch mooi gedaan, maar ik zou er zelf niet aan beginnen.
    Het lijkt mij zo'n gepriegel.
    Geef mij maar wat kleurwerk, dat doe ik graag.
    Hopelijk voel je je snel weer wat fitter, beterschap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet je ding , maar toch een goed resultaat !
    Knap maar snel weer op !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms is het best leuk om te doen. Het resultaat is mooi. Heel veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat het niet je ding is maaktebje toch een hele mooie sierlijke kaart Elle-jeanne. Hopelijk voel je je snel weer fitter, beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alhoewel het niet je ding is , heb je er wel iets moois
    van gemaakt , leuk plaatje in de midden en ff een kaart erbij . Gezellig dat je meedeed met week 42 !!
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al is het niet echt je ding, je hebt er toch een mooie kaart van gemaakt!
    Beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart.
    Beterschap hoor,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt, knap dat je zo'n groot patroon ermee kunt maken, heel veel beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie nostaligsche kaart Elle-jeanne. Beterschap gewenst. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart wat een werk met al die dotjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart, wij hebben dat nog nooit gedaan..
    Hopelijk voel je je snel fitter...

    Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie, verzorgde kaart!
    Beterschap! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook niet mijn ding maar je hebt er toch een mooie kaart van gemaakt hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, super gedaan ! Ik wens je spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart geworden Elle-jeanne! Dotten heb ik nog nooit gedaan, ziet er uit als veel werk, maar het resultaat mag er zeker zijn! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niet jouw ding.maar toch een prachtige kerstkaart.
    En ik hoop dat je snel weer fit bent.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart geworden! Dotten heb ik nog nooit gedaan ,wel heel mooi gedaan.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart en hopelijk voel je je snel weer helemaal top !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart je hebt hem goed gedot. Beterschap gewenst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne