donderdag 31 oktober 2019

Voor een jarige !

Hallo Allemaal .

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart . 
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen. 

Vandaag geen kerstkaart .
Maar ik zag dat ik nog een kaart in mijn mapje had staan ,
die ik nog met een challenge mee kon laten  doen .
Dus toch maar even plaatsen. 





Mal -Action. 
Papier -Joy en Action.
Plaatje joy. 
Ringen- crealies

Dit is mijn bijdrage bij:

Wens jullie nog een fijne dag verder.
Groetjes , Elle-Jeanne




17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart Elle-Jeanne. Mooie combinatie van kleuren en stansen en die paperclip is leuk toegepast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe jongens-/mannenkaart!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stoere kaart! Leuk even wat afwisseling met de kerstkaarten... Paperclip geeft een stoer accent

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere kaart Elle Jeanne. Leuk dp heb je gebruikt. Alles eerg mooi gecombineerd. De vorm is erg mooi. Kan veel op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verjaardagskaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere kaart, leuk de leeftijd erop verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige mannenkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave en stoere mannenkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en stoere mannenkaart, leuk plaatje en papier en heel mooi afgewerkt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! Wat een mooi kaartje! Je hebt de sketch ook heel mooi uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Elle-jeanne! Hele mooie uitwerking van de sketch! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi jaartje weer Zus
    Niet anders gewent van jou hihihi
    Toppie weer maatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en stoere kaart is dit. Ik vond de sketch ook erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een stoere mannenkaart mooie strakke kleuren en een leuke sketch heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, stoer kaartje, het showen waard!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne