donderdag 26 september 2019

Kerstkaart week 39

Hallo Allemaal. ,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart . 

En al die reacties op mijn naam . 
Bij mijn man thuis zijn er enkele die Zus niets vinden 
 en Elle-Jeanne te lang vinden , zij zeggen Elles .
Nog een naam erbij. 

Maar nu is het donderdag weer tijd voor een kerstkaart . 
De weken vliegen voorbij.
Vandaag een Cas kerstkaart . 
Tenminste als deze wordt goed gekeurd als Cas kaart bij mijn hobby honk.

Kaart in het zilver -grijs
Embossingsmal -Nellie Snellen. 
Tekst - Scrapbook atelier
Parels- Action. 

Dit is mijn bijdrage voor .

Wens jullie een een fijne donderdag,
Groetjes , Elle-Jeanne



31 opmerkingen:

  1. Prachtige Cas kaart Elle=Jeanne voor week 39 , dankje
    Fijne donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Chic effect door de mooie embossingmal. Tekst stempel past er mooi in en leuk de parels op de hoeken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hhaha jij luistert overal naar wat ze ook roepen....
    Wat een mooie kaart zo chique...

    gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Mooi in het wit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje in die witte tinten sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk toen ik je kaart zag, dacht ik 'die kan meedoen bij MHH'..... en dat doe je ook :).
    Wat een prachtige (en sjieke) kerstkaart Elle-Jeanne.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chique kaart met de embossing zo in het wit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig Cas kerstkaartje Ellen-jeanne zo mooi die embossing en de pareltjes en stempel maken het helemaal af..
    Heb even je vorige berichtje gelezen...en waarachtig het lijkt mijn verhaal wel
    Ook in mijn jeugdjaren Zus genoemd..de oorzaak hetzelfde 2 grote broers boven mij en toen ik klein was het zusje en naderhand Zus
    mijn broers en zus zeggen nog altijd 'onze Zus'
    Voor de verdere buitenwereld is dat toen ik 49 jaar geleden trouwde aangepast en de roepnaam is nu Rosien....is dus Rosina...en dat is afgeleid van Rosalia..naar mijn Oma vernoemd
    Ik moest hier ff op reageren hoor...was leuk te lezen dat er meer zulke Zussen genoemd worden..
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, elegante kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie,elegante creatie met een prachtige embossing en tekststempel.
    Veel succes met je bijdrage voor de "CAS" Challenge van "Mijn Hobbyhonk" blog.
    Groetjes van GDT Monique(niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie en elegante CAS kaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel fijntjes deze witte CAS-kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie en chique CAS kerstkaart. Elle-jeanne is ook wel een hele mondvol en dan wordt het al snel zusje, als het beestje mar een naam heeft, zei mijn moeder altijd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi CASkaartje in het wit! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zo in het wit Elle-jeanne! Mooi effect geeft de embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, wat leuk om te lezen over je naam. Mijn moeder heet Henny maar iedereen kent haar als Zus..
    Je kaart is een chique geworden met een hele mooie tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind zo'n witte kaart altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Sjieke uitstraling zo in wit en die tekst in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en elegant !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lekker clean, helemaal mooi is je kaartje geworden
    bedankt om er weer bij te zijn deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige serene kaart!
    Mooi met het geembossde(hoe je dat ook noemt, hahaha)
    Bedankt voor je prachtige verjaardagskaart en felicitaties, zo leuk!
    Fijn weekend alvast, liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige serene kaart Elle-jeanne! Heel mooi met de embosscirkel en de zilveren tekst in het midden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, Elle-Jeanne. Ik heb het verhaal van je naam ook nog even gelezen, wel bijzonder!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekker eenvoudig, geen poespas. Ik hou ervan.
    Kei leuk gemaakt.
    Ik zag dat je 'm mee laat doen bij The Sketchy Challenges, en bij Papercraft Challenges. Dank je voor je deelname.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Elle-jeanne, in een mooie clean and simple stijl. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk om zo weer eens een kaart te zien met een mooie embos mal.ik loop achter zoals je merkt......pareltjes altijd een mooie afwerking. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful! Love this gorgeous embossed frame to highlight the sentiment. Lovely design. Thanks so much for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart met de embossing.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne