donderdag 19 september 2019

Kerstkaart week 38

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart . 
Heb ze weer met heel veel plezier gelezen. .

Donderdag kerstkaarten dag .
Week 38, wat gaat het toch snel.
 Vandaag ben ik er weer met een dotskaart .
Niet echt mijn ding zoals ik al eerder aan gaf,
maar meer benieuwd hoe dit werkte .


Dit is mijn bijdrage deze week .


Ook was ik nog in de prijzen gevallen .



Wens jullie nog een hele fijne donderdag .
Groetjes , Elle-Jeanne

23 opmerkingen:

  1. Hallo Elle-Jeanne gezellig dat je mee doet met je
    mooie dots kerstkaart , lief met t vogeltje ….
    Proficiat met je prijs , v je babykaartje
    Fijne donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al is dat dotten niet jouw ding ben je er toch in geslaagd om er een lief kaartje mee te maken.
    Proficiat met je winnende kaartje (een dotje).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kerstkaartje, mooi gedaan hoor. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas. En gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Ik ken dat ook niet, maar jij hebt het tenminste geprobeerd 😉. Gefeliciteerd met je gewonnen kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en zo fijntjes afgewerkt, echt prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super mooi kaartje ook al is het niet jouw ding!Erg mooi gemaakt! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje wat een werk al die dotjes opplakken
    gefeliciteerd met je winnende kaartje altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, frisse kerstkaart, leuk dat je in de prijzen viel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele mooie kerstkaart hoor. met de dotjes.
    Ik vind het af en te best wel lekker om zo'n kaart te maken.Alles staat klaar je hoeft het niet meer te bedenken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je dotjes kaart ziet er prachtig uit, ook al is het niet jou ding! Het is nu wel opgeruimd! Gefeliciteerd met je mooie babykaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtig kaartje wat je laat zien! Leuk om toch eens te doen lijkt me!
    Proficiat met je toppertje!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dotkaart elke Jeanne. Gefeliciteerd mer je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi geworden, Elle-Jeanne! Knap met die dots.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, en gefeliciteerd met je topkaartje, hij is ook erg leuk!

      Verwijderen
  14. Mooie dotkaart! Gefeliciteerd met je topper! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Elle-jeanne! Heel schattig het vogeltje! Gefeliciteerd met je topkaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Elle-jeanne, mij lijkt dat je er veel werk aan hebt gehad..Mooi om een cirkel van blaadjes te maken, met daaronder de vogel. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk je Dotkaartje , jij maakt van niks iets
    Ik zie het ook als 'n dotje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En.... is het leuk om te doen? Ik heb dit ook nog nooit gedaan. Lijkt me en heel precies werkje! Het is een mooi kaartje. De winnende kaart is ook een schatje. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje geworden ! Mijn ding is het ook niet om te doen . Ook nooit gedaan ! Leuk je winnende kaart .
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaart!
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou er het geduld niet voor hebben denk ik, maar het resultaat is wel heel mooi met al die kleine stickertjes!
    proficiat met je winnende lieve kaartje
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne