donderdag 29 augustus 2019

52 Weeks to christmas week / 35

Hallo Allemaal, 

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ze zijn weer met heel plezier gelezen.

Even eerst mijn wekelijkse kerstkaart plaatsen,
voor ik met Renate en onze mannen een dagje uit ga.
En wel naar de knotsgekke kaarten dagen in Den Boch. 
daarna gezellig nog ergens een hapje eten . 


Een dots kaart vandaag . 
een pakketje een keer  gewonnen .
En ook maar eens geprobeerd hoe dat werkt . 
Maar dit is niet echt mijn ding. 
Dus er volgen er nog 2 , maar dan een andere keer . 


Dit is deze week mijn bedrage bij :


Geniet van deze donderdag . 
Misschien treffen we wel iemand in Den Boch.  wie weet.

Groetjes , Elle-jeanne



24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor! Je moet voor dotten een beetje geduld en een vaste hand hebben ;-).
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Elle-jeanne! Heel mooi ingekleurd ook! Veel plezier in Den Bosch gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat een werk om al die stickertje op te plakken maar dan heb je ook wat.
    veel plezier in Den Bosch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou zelf ook niet zo van hobbydots. Je hebt er wel een leuke kaart van gemaakt.
    Veel plezier vandaag. Wij gaan morgen, maar zonder mannen, die willen echt niet mee,haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het niet zo jouw ding het ziet er toch erg mooi uit Elle-jeanne. Veel gepriegel maar dan heb je ook wel wat. Veel plezier in Den Bosch. Ik hoop dat de warmte meevalt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat je weer meedoet met week 35 Elle-Jeanne !
    Leuke dotskaart weer iets anders en have fun op de beurs
    Tot de volgende X fijne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh volgens mij wordt het druk in den Bosch, want ik lees op verschillende blogs dat mensen gaan. Je kaartje is erg mooi geworden, mooi winters kaartje. Hopelijk hebben jullie genoten met de mannen, en een leuk dagje Den Bosch gehad, en is je beurs leeg ? bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Elle-Jeanne, mooi gedaan! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas. Veel plezier vandaag!!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Elle-Jeanne! Dat dotten is ook niet echt mijn ding, heb nog iets liggen om af te maken :-)
    Knap gedaan.
    Veel plezier (gehad?) in Den Bosch!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje maar ook dit is niet mijn ding. maar je moet alles geprobeerd hebben toch?
    leuk dat jullie vandaag gaan, Nicolette en ik gaan morgen! Veel plezier
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is wel een mooi kaartje ook al is het niet je ding!Je moet alles een keertje geprobeerd hebben hé dan weet je het!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Veel plezier in Den Bosch, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi geworden je dots kaartje. Ook niet echt mijn ding maar heb ook eens zo'n pakketje gekocht en moet er ook nog een paar maken. Veel plezier op de beurs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke dot kaart Elke Jeanne. Wat leuk dat jullie er met zijn vieren een gezellige dag van maken. Veel plezier. Gaat vast wel lukken. En hopelijk die je weer veel inspiratie op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan, al is het niet echt mijn smaak.
    Ik hoop dat jullie een gezellig dag hebben gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje Zus . Ook dit kan jij maakt jou allemaal niks uit
    Was weer gezellig in Den Bosch he , volgend jaar Maart doe we het weer over toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi gemaakt.
    Precies wel veel werk aangehad.
    Was het gezellig in Den Bosch ?
    Vast wel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De ene techniek ligt je beter dan de andere, dat heeft denk ik iedereen, maar je hebt er toch een prachtige kaart mee gemaakt. Ik liep vandaag ook rond op de KGKD, wat was het druk hé!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al is het niet je ding ....het resultaat is heel mooi !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niet jou ding ook niet het mijne maar het ziet er toch heel leuk uit. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad in Den Bosch.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie het mij niet doen, wel mooi gedaan! Fijn dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ALtijd leuk om uit te proberen. Voor het zelfde geld had je gezegd: dit is het!! En er zijn veel mensen die het mooi vinden om te krijgen...
    Wat gezellig een dagje samen met Renate en jullie mannen (uit eigen vrije wil??) naar Den Bosch gaan! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OOhh mooi!
    Ik hou wel van dotten, en weet dat het priegel werk is.
    Respect:)
    Hoop dat jullie het leuk hadden op de beurs en ben benieuwd wat voor creaties er gaan komen met de nieuwe spullen:)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het ziet er wel mooi uit, zo'n dot kaart, lijkt me een geduld werkje en ik denk dat alles weg springt, maar mooi gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ene prachtig kaart, heel veel werk maar wel geslaagd!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne