maandag 11 februari 2019

kleurenwiel roze en groen

Hallo Allemaal ,

Bedankt voor jullie lieve reacties , ik heb ze met veel plezier gelezen.

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers.

Vandaag een kaartje voor de challenge bij knutsels en kadootjes het kleurenwiel.
Ik heb voor mijn kaartje roze en groen gebruikt en de tekst stempel grijs.
In de  hoop dat mijn kaatje voldoet aan hun eisen.


                                         

Het is een winterkaartje al was het gisteren een echte herfstdag .
Later in de week wordt het lente weer , en daar kijken we naar uit .

Wens jullie een fijne dag.

Lieve groetjes , Elle-jeanne

18 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan dit kaartje...heel elegant hoir!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en prachtig geborduurd. Vandaag is het weer alvast stukken beter met een heerlijk zonnetje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd zeg. Wat een lief kaartje is dat geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elle Jeane. Mooi patroon. Ga je volgen hoor. De naam van je blog is dat Limburgs. Het lijkt wel Fries? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie. 
      Ga je ook volgen.En je moeder ook.
      Keek al vaker bij je op je blog , en bij je moeder ook.
      De tekstbestand Brabants, al wonen we in Limburg. Ik ben met een Brabantse man getrouwd vandaar.
      Deze tekst Staat op ons huis.
      Groetjes, Elle-jeanne 

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Elle-jeanne! Leuk patroon en heel mooi geborduurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n winterkaartje kan nog best, Elle-jeanne. Er is hier vandaag veel regen gevallen, met af en toe een waterig zonnetje. Vond het maar koud en ongezellig. Je kaartje doet warm aan met die mooie zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, en dat is nr.drie

    Weer zo,n fleurig kaartje , vind het meer voor de lente als voor de winter
    Je hebt weer goed je best gedaan alled weer een geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Elle-Jeanne. EN zo leuk dat je je waagt aan onze challenge! Goed aan gedacht de tekststempel in het grijs te doen. Dank je wel voor het meedoen! Je kaart lijkt echt lente-achtig door de frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende borduurkaart in hele mooie kleuren. Ik vind borduurwerk altijd zo knap gedaan en mooi.
    Ook je kerstkaart vind ik een plaatje met het label erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie leuk geworden!!! Mooi hoe je de hoekjes hebt opgeleukt.
    Ik zag dat ik al een kaartje van je heb gemist, dus daar ga ik zo ook nog even spieken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Ik borduur zelf ook graag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Elle-jeanne! Mooi hoe de kleuren van het plaatje en het garen met elkaar combineren, leuk borduurpatroon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje voor Knutsels en Kadootjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Elle-jeanne. Zo fijntjes geborduurd en heel lief dat plaatje met vogeltjes erbij. Je hebt een mooi patroon gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk gemaakt !niet eenvoudig heb ik begrepen, die kleurencirkel, toch geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne