zaterdag 23 februari 2019

Een ster is geboren

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Holland kaartje.

Welkom aan mijn nieuwe volgers, altijd leuk als er bij komen.

Vandaag heb ik mijn babykaart afgemaakt.
Deze lag nog half af op mijn hobby kamer, dus nu kan ik die tonen.
Er worden nog wat baby's geboren in onze familie, en het is altijd makkelijk er eentje op  voorraad te hebben.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij :
Daar vragen ze een baby kaart met droge embossing.




Ik wens jullie allen een heel fijn weekend, en geniet van het mooie weer 

Lieve groetjes , Elle-jeanne 

17 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een babykaart, mooi gedaan!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige babykaart. De veiligheidsspelden zijn een leuk detail!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!
    Leuk met de tekst, en de embossing achtergrond met sterren.
    Ook je details zijn erg mooi op de kaart.
    Heb je leuk gedaan!
    Fijn Lente weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi zus

    Wat schattig , lief en vrolijk babykaartje , helemaal toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Zus

    Wat een schattig , lief en vrolijk babykaartje , helemaal toppie

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super schattig babykaartje, Elle´jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie babykaart. Leuk die achtergrond met embossing sterretjes, en dat je een grote ster laat terug komen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes ,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje. Leuk om er echt veiligheidsspelden op te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk dat je met deze mooie, lieve babykaart wil meedoen aan onze lopende challenge.
    Je kaart is prachtig gemaakt en alles wat we vragen is aanwezig, dus een perfecte deelname voor Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief kaartje en wat grappig dat je de veiligheidsspelden hebt toegevoegd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een schatje dit baby kaartje en je hebt niet stilgezeten zag ik.
    Wat heb je er weer een paar prachtige kaarten opgezet.
    Super mooi!!!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke babykaart Elle-jeanne! Lief is het haasje/konijntje, origineel idee de speldjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige babykaart . Heel leuk zoals je de materialen en mallen hebt gecombineerd tot een mooi geheel. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne