donderdag 7 februari 2019

Kerstkaart


Hallo Allemaal.,

Allereerst heel hartelijk bedankt voor jullie lieve reactie op mijn koffie kaart .
Heb ze met plezier gelezen .

Welkom op mijn blog Sylvia

Vandaag een kerstkaartje waar ik graag een gokje  mee wil wagen aan de  challenge van 52weeks to christmas.

Deze had ik al enkele weken geleden gemaakt maakt, maar  had toen nog geen blog , vandaar dat ik deze nu pas kan plaatsen .



52weeks to christmas


Wens jullie nog een fijne dag .

Groetjes ,  Elle-jeanne


24 opmerkingen:

  1. Wat een mooi labelkaartje.
    Zo leuk dat kerstbeertje.
    De vrolijke muzieknoten staan er ook erg leuk bij.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elle-Jeanne, wat leuk dat je een blog bent begonnen, het is reuze gezellig hoor, dat zul je wel merken na een poosje.
    wij gaan je volgen hoor , we hopen leuk inspiratie bij elkaar op te doen.
    Je kaartje met label voor 52WTC is hartstikke leuk.
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
    Leuk die geborduurde ijsbeer...

    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie label-kaart, zo schattig met dat geborduurde beertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi met dat beertje op je label!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo een supermooi kaartje
    Kei leuk Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk en mooi is dit geworden ! tof patroontje, goed gelukt, dat naaiwerk
    fijn dat je weer meedoet met de lopende challenge van deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de geborduurde ijsbeer. Altijd handig om een kaart achger de hand te hebben om later te kunnen plaatsen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Elle-jeanne! Mooi is het geborduurde label.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi gemaakt! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kerstkaart Elle-Jeanne! Leuk dat borduursel en wat een mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kerstkaartje, die borduursels zie je steeds meer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schatje Elle-Jeanne. Heel leuk ijsbeertje heb je geborduurd. En dan toevallig op een label. Komt dat even mooi uit voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke labelkaart voor onze challenge Elle-Jeanne lief ijsbeertje erop geborduurt supergoed !!
    Dankjewel voor je bijdrage bij 52WTC een fijne avond
    Groetjes Epie DT52WTC ......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een gave kaart met je geborduurde label, heel erg leuk gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart. Handig dat je nog kaarten hebt liggen om te laten zien, heb ik zelf ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh.. Wat een leukerd...verslavend hoor dat borduren.....ik heb er een paar gemaakt die nog op mijn blog moeten.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is ie leuk, vooral natuurlijk door het borduursel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt...top!
    Ik zag meer leuke dingen dus ben volger geworden!
    Kom eens bij mij kijken als je het leuk vindt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Elle-jeanne.
    Ik ben je gaan volgen en zou het leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakt leuke kaartjes, ik ben je nieuwe volger. Ik zou het fijn vinden moest je mij ook willen volgen :)

    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi deze kerstkaart. Ook leuk om zo het label op d kasrt te zetten. Mooi borduurtje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoals je weet ben ik niet zo van de kerstkarten, maar deze is wel heel erg leuk geworden.
    het geborduurde beertje is echt het pronkstuk op je kaart.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne