Hallo Allemaal,
wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je toppertje Elle-jeanne.........gr karin
Zo leuk gemaakt!!!! Proficiat met je topper...Groetjes, Sigrid
Nu ik net hier boven was, zie ik deze leukerd ook! Hij is supergaaf Elle-Jeanne! Gefeliciteerd met je topper!Groetjes, Eri
Congrats on your Topper and great masculine card and image.Carol x
Dat heb je origineel omgetoverd. Opa is een stoere bink geworden op deze superleuke kaart.Proficiat met je topper.
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt. Zo gek dat sommige posts niet zichtbaar zijn. Ik ben nog steeds aan het bedenken hoe dat kan
Wat een superleuke kaart met deze opa erop. Mooie tekst. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje
Ps gefeliciteerd met je toppertje
Wat leuk gedaan Elle-Jeanne!
Een heel leuke kaart, goed dat je daar nog even op wees in je volgende post.
Bedankt voor jullie lieve reacties.Lees ze altijd met heel veel plezier.Lieve groetjes Elle-jeanne
wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je toppertje Elle-jeanne.........gr karin
BeantwoordenVerwijderenZo leuk gemaakt!!!! Proficiat met je topper...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Nu ik net hier boven was, zie ik deze leukerd ook! Hij is supergaaf Elle-Jeanne! Gefeliciteerd met je topper!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Congrats on your Topper and great masculine card and image.
BeantwoordenVerwijderenCarol x
Dat heb je origineel omgetoverd. Opa is een stoere bink geworden op deze superleuke kaart.
BeantwoordenVerwijderenProficiat met je topper.
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenZo gek dat sommige posts niet zichtbaar zijn. Ik ben nog steeds aan het bedenken hoe dat kan
Wat een superleuke kaart met deze opa erop. Mooie tekst. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenPs gefeliciteerd met je toppertje
VerwijderenWat leuk gedaan Elle-Jeanne!
BeantwoordenVerwijderenEen heel leuke kaart, goed dat je daar nog even op wees in je volgende post.
BeantwoordenVerwijderen