maandag 22 juni 2026

Happy Day

 Hallo Allemaal, 

Met een leuke digi van Polkadoodle 
Heb ik deze kaart gemaakt. 
De digi ingekleurd met
 Faber Castell Polychromos kleurtjes .


Papier- Craft sentions. 
Mallen- Marianne 


Wens iedereen een fijne dag. 
Groetjes Elle-Jeanne 


5 opmerkingen:

  1. Pretty in the summery colours, many thanks for joining us with a hobby at We Love Stamping challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kaartje Elle-jeanne......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart en mooi ingekleurd…top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's a very sweet card. Love your colour combo too.
    Thanks for playing along with us at We Love Stamping.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je kaart weer niet in de leeslijst komt, de mijne deed er 4 uur over om er in te komen,
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuke digi en heel mooi ingekleurd.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne