Hallo Allemaal,
Pretty in the summery colours, many thanks for joining us with a hobby at We Love Stamping challenge.B x
een mooi kaartje Elle-jeanne......gr karin
Superleuke kaart en mooi ingekleurd…top!
That's a very sweet card. Love your colour combo too.Thanks for playing along with us at We Love Stamping.Pinky
Wat jammer dat je kaart weer niet in de leeslijst komt, de mijne deed er 4 uur over om er in te komen,Mooie kaart heb je gemaakt, leuke digi en heel mooi ingekleurd.groetjes,Ansx
Bedankt voor jullie lieve reacties.Lees ze altijd met heel veel plezier.Lieve groetjes Elle-jeanne
Pretty in the summery colours, many thanks for joining us with a hobby at We Love Stamping challenge.
BeantwoordenVerwijderenB x
een mooi kaartje Elle-jeanne......gr karin
BeantwoordenVerwijderenSuperleuke kaart en mooi ingekleurd…top!
BeantwoordenVerwijderenThat's a very sweet card. Love your colour combo too.
BeantwoordenVerwijderenThanks for playing along with us at We Love Stamping.
Pinky
Wat jammer dat je kaart weer niet in de leeslijst komt, de mijne deed er 4 uur over om er in te komen,
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart heb je gemaakt, leuke digi en heel mooi ingekleurd.
groetjes,
Ansx