Wat jammer dat je kaart weer niet in de leeslijst komt, de mijne deed er 4 uur over om er in te komen, Mooie kaart heb je gemaakt, leuke digi en heel mooi ingekleurd. groetjes, Ansx
Nu zie ik jouw kaart, ik scrol altijd even naar beneden en ja hoor er waren kaartjes die ik nog niet heb gezien. Deze kaart verdiend het om bewonderd te worden, heel mooi gedaan Elle-Jeanne! xx Gerie
Pretty in the summery colours, many thanks for joining us with a hobby at We Love Stamping challenge.
BeantwoordenVerwijderenB x
een mooi kaartje Elle-jeanne......gr karin
BeantwoordenVerwijderenSuperleuke kaart en mooi ingekleurd…top!
BeantwoordenVerwijderenThat's a very sweet card. Love your colour combo too.
BeantwoordenVerwijderenThanks for playing along with us at We Love Stamping.
Pinky
Wat jammer dat je kaart weer niet in de leeslijst komt, de mijne deed er 4 uur over om er in te komen,
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart heb je gemaakt, leuke digi en heel mooi ingekleurd.
groetjes,
Ansx
Nu zie ik jouw kaart, ik scrol altijd even naar beneden en ja hoor er waren kaartjes die ik nog niet heb gezien. Deze kaart verdiend het om bewonderd te worden, heel mooi gedaan Elle-Jeanne!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Hele mooie kaart met de leuke digi. Herl mooi in deze kleurtjes. Mooie details op de kaart.Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenOh die is erg leuk. Zo vind ik ze mooi als het kleuren bij het papier past, top kaartje.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Annie
Leuke kaarten dat boekje erbij is een heel leuk detail!!
BeantwoordenVerwijderenLeuk zoals je de digi ingekleurd hebt Elle-Jeanne, Je hebt er een mooie kaart omheen gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de leuke digi, mooi ingekleurd, leuke details heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Really pretty card, love the design and cute image.
BeantwoordenVerwijderenCarol x
Wat een schattige kaart met deze leuke digi. Prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenJe kan ook meedoen met KMP.
Groetjes, Astrid
Schattig kaartje met een mooi ingekleurde digi. Leuke stans heb je gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenErg leuk met de tapjes aan de zijkant en de leuke digi!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid