zaterdag 30 november 2019

Robijnen huwelijk !!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart . 
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Welkom aan mijn nieuwe volgster Marijke
Ik hoop je te inspireren , en heb je blog ook gevonden.

Vandaag een kaart voor  Maria  en Toine.
Zij zijn volgende week 40 jaar getrouwd .
Het familie wapen van Toine zijn de Uulkens
Dus geprobeerd dat in de kaart te verwerken.
En  ook een beetje de robijn kleur gebruikt.
Normaal kijkt Maria niet op mijn blog,
dus nu ook maar hopen  dat ze niet kijkt .

Het lukt me niet om een betere  foto maken met dit weer .
De kleuren komen niet zo mooi over .

De sketch van 2 Sisters on the blog gebruikt.


Papier -  uiltjes- bloem -Marianne 
Hartje - Nellie -Snellen
Tekst - Crealies . 

Dit is mij bijdrage bij.

Wens jullie en een heel fijn weekend .
Groetjes , Elle-Jeanne

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt voor ze. Leuk om de uiltjes van het familiewapen te gebruiken! Goed gelukt hoor.
    Bedankt voor je 2e kaartje!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kaart geworden. Zo leuk met die uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Elle-jeanne, heel leuk gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een geweldig mooie kaart, zo leuk met die lieve uiltjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergeslaagde kaart voor het bruidspaar en wat leuk dat je het huwelijkswapen hebt gebruikt. Toevallig liggen de uiltjes bij mij ook op mijn tafel voor mijn DT kaart voor Kreatrends eind van de week.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om de uiltjes op je kaart te gebruiken, het is een superleuke kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje deze kaart. Mooi papier en leuk met die uiltjes. Ik heb toevallig net een kerstkaart met dit papier gemaakt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je met deze 2 enige uiltjes gemaakt Elle Jeanne. Heel erg bedankt voor je schitterende verjaardagskaart. Heel erg leuk met de bijtjes...groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve romantische kaart maakte je met die twee uiltjes Elle-jeanne. Mooie kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart niets meer aan toe te voegen
    Gewoon weer kei leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! De uulkens staan er super op! Ze zijn echt zo lief. Heel mooi papier ook! Deze wordt vast en hele poos bewaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Leuk gedaan met de uiltjes.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superschattig kaartje met die leuke uiltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig ,lief kaartje Elle-Jeanne !!
    Mooi gedaan met de sketch , ik kom er niet meer an toe
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaartje voor en 40 jarig huwelijk, leuk gedaan met die schattige uiltjes!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt met de leuke uiltjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gave kaart en leuk om 'm ook een persoonlijk tintje te geven! De ontvangers zijn vast superblij.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. such a lovely card!Thanks for joining us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne