maandag 25 november 2019

New Home !!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart . 
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen..

Ook nog bedankt voor jullie lieve steunende  woordjes .
De energie is nog niet helemaal terug , maar het komt goed .


In onze familie staan enkele verhuizingen op het programma.
Ik heb vast een kaartje gemaakt voor de nieuwe bewoners.
Bij Cheerful Sketches zag ik nog een leuke sketch.
En ben er mee aan de slag gegaan.
Dit is het geworden.




Papier -Craft sensetions
Ronde mal - Crealies
Huisje - Nellie Snellen.
Tekst -  Crafters Companion.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
cheerful sketches challenge.2019/11/november
thesketchychallenges.2019/11/the-sketchy-challenges-158-anything-goes.

Wens jullie nog een fijne dag,
Groetjes , Elle-jeanne

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verhuiskaart heb je gemaakt Elle-Jeanne. Leuke kleuren heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke verhuiskaart!
    Met mijn DT hoed op wil ik de bedanken voor het meedoen met de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi verhuiskaartje en de kleurtjes doen het weer goed he . Toppie Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hele leuke sketch, mijn kaart is daar ook mee gemaakt. De jouwe is prachtig in mooie kleuren
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke verhuiskaart heb je gemaakt, met deze sketch, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi verhuiskaartje.
    Leuk zo'n ton sur ton, ik hou daar van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke verhuiskaart met die fris gekleurde papiertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi deze verhuiskaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan hoor en een fijne frisse kleur!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, mooi om in de zelfde tinten te blijven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi verhuiskaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt! Ik hou van deze stijl. EN dank je wel nog voor je mailtje met de foto!
    Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke strakke stijl, alles komt goed tot in recht. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk kaartje Elle-jeanne! Het sleuteltje in het hoekje maakt het wel helemaal af! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart Elle-jeanne! Ik vind het altijd erg mooi hoe jij het papier combineert. Leuk detail is het sleuteltje. Fijn dat al iets verbetering voelt, het lijkt me erg vervelend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig mooi kaartje! Leuke details.
    Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje in ook mooie rustige kleuren!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne