donderdag 16 mei 2019

Thee tijd !

Hallo Allemaal. 


Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn lente kaart 
Lees ze altijd met veel plezier . 

Welkom aan mijn nieuwe volgers,
 Karin  en Jantine.

Donderdag is eigenlijk kerstkaarten dag,
Maar helaas , ik heb een ander kaartje om te laten zien. 

geven  ze een recept,om te bereiden . 
1 stempel 
2 plaatjes 
3 design papier 
4 knoopjes of bloemen.
 Ik ben dus aan de slag gegaan, en dit is mijn  resultaat.




hebben ze een sketch, en deze heb ik gedraaid. 

 
Papier: Action. 
Plaatje: Yvonne 
Randje: Joy
 Ronde mal: Crealies
Pareltjes :Action.

Wens jullie nog een fijne dag .
Groetjes , Elle-Jeanne




20 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met de sketch! Handig om 2 challenges in 1 kaar te doen. De plaatjes staan mooi bij het blauwe papier.
    Was er ook niet ergens een challenge voor een blauwe kaart.
    groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuke papiertjes en plaatje. leuk om de sketch een kwartslag te draaien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om 2 challenges te combineren, mooie kaart heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en gezellig kaartje, Elle-Jeanne!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Elle Jeane. Heel crea om zo 2 uitdagingen te combineren . Het is je heel goed gelukt. Soms lukt een kerstkaart niet.... ik probeer het vaak wel maar soms op haren en snaren.... . Volgend week dan maar weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap! Heel mooi kaartje is het geworden en je hebt de challenges geweldig gecombineerd. Dank je wel voor het meedoen bij K&K en bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi, gezellig theekaartje heb je gemaakt, Elle-jeanne. Toevallig heb ik ook een kaart gemaakt voor die 2 challenges (morgen op mijn blog te zien).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dit, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke combinatie van challenges! Een heel leuk kaartje hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een leuke combinatie van diverse challenges.
    Mooie plaatjes op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg lief en romantisch kaartje met deze high-tea plaatjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal niet erg om in plaats van een kerstkaart, deze kaart te zien! Ik vind 'm erg leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die leuk zeg. Leuke sketch he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey tante Zus.
    Toen ik dit kaartje in mijn leeslijst zag verschijnen, wist ik zonder naar de naam te kijken dat dit een kaartje van jou is.
    Maar wel een super leuk kaartje. Kei leuk hoe je alles hebt gecombineerd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk is deze geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Elle-jeanne, knap hoe je het recept met de sketch hebt gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi deze kaart, ziet er gezellig uit en ook je vorige kaartje is erg leuk, lieve lentekleurtjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje en een mooie kleuren combinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart Elle-jeanne!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie thee tijd kaart Elle-Jeanne...
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne