donderdag 30 mei 2019

52 weeks to christmas challenge week 22

Hallo  Dames,

Bedankt voor jullie compliment op mijn borduurkaartje.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Donderdag kerstdagen dag.
Vandaag eens iets anders, een stempel kaart.

Af en toe ga ik naar Toos, ze is de vrouw van een oud collega van mijn man.
Zij doet veel met inkt en stempelen.
Ik ben bij haar op les geweest,en dit is mijn eerste kaartje.
Engel gestempeld en in gekleurd.
Thuis de bovenrand nog gestempeld en af gewerkt.
Ik zie vaak hele mooie stempel kaarten voor bij komen . 
Dat is dus  nog veel oefenen voor mij. 


Dit is mijn bijdrage deze week bij. 



Bij Knutsels en kadootjes was ik in de top 3 beland .
Ik had mijn recept dus goed bereid.
Dit is altijd leuk.

 


Wens jullie nog een fijne dag .
 Groetjes , Elle-Jeanne
.

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart die je gestempeld hebt, Elle-Jeanne! Leuk gedaan! En gefeliciteerd met je top 3!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief kerstkaartje, Elle-jeanne.
    En gefeliciteerd met je toppertje. leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kerstkaartje met dat engeltje! Leuk al die kleine sterretjes erboven. Gefeliciteerd met je andere mooie kaartje.
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je 1e stempelkaart vind ik prachtig en lief geworden! Die sterrenrand maakt het helemaal Af!
    Proficiat met je Top 3 plekkie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt voor een eerste keer, leuke kaart. En gefeliciteerd met je top 3 plaats, altijd leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie kaart, zo'n schattig engeltje en die sterrenrand is prachtig ! Proficiat met je toppertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je knap gedaan Ele-Jeanne! Het engeltje heb je prachtig ingekleurd! Gefeliciteerd met je toppertje! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempelkaart met het schattige engeltje, mooie rand heb je nog gestempeld,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de eerste keer goed gelukt, schattig kaartje Elle-Jeanne!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt hoor, je eerste stempelkaart!
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaart hoor en mooi ingekleurd!
    Goed gelukt hoor voor de eerste keer!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt! Zo enig! En ja jouw kaart scoorde hoog bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart ! Lieve uitstraling !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kerstkaartje EllenJeanne...heel schattig snoesje erop...
    en gefeliciteerd met je winnende kaartje ...zo leuk voor je ...geniet ervan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuk lief kerstkaarje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je stempelkaartje is heel goed gelukt hoor! blijven doen!
    Heel leuk met al die vallende sterretjes!
    Fijn weekend!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en lief kaartje Zus echt wel , heb je weer mooi gefikst . Toppie

    Nieuwe techniek erbij ?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, ik vind dat deze gestempelde en ingekleurde kaart er al professioneel uitziet Elle-jeanne. Mooie en lieve kerstkaart met al die vallende sterretjes en dat lieve elfje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk kaartje heb je gemaakt de don en Daisy stempels blijven leuk, de vallende sterretje vind ik erg leuk erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schatje ! leuk en lief kaartje
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne