maandag 29 april 2019

pull out panel kaart

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart .
Lees ze altijd met heel veel plezier . 

Vandaag heb ik een pull out panel kaart gemaakt . 


Papier : action 
Mal: Mariane  Cr 1333
Bloemen :Action
Vlinder Cheery Lynn
Lint : Voorraad

Met deze kaart doe ik graag mee :



Bij Knutsels en kadootjes had  ik de random prijs gewonnen.
Met deze kaart 
Hoe leuk is dat weer . 




Wens jullie nog een fijne avond . 
Groetjes , Elle-jeanne

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pull-out-panel kaart heb je gemaakt, Elle-jeanne. Leuke tekst heb je gebruikt.
    Proficiat met je winnende kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. En ik mijn favoriete kleur. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat een kaart waar je al die paneeltjes kunt omdraaien? Heel gaaf! En leuk dat je de randomwinnaar bij ons was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is dit, jij hebt wel het grote model gemaakt, leuk met de grote tekst er op. Gefeliciteerd met je winnende kaart
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in dit mooie model. Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een prachtge kaart Elle-J . Heel mooi model. Gefeliciteerd met je succesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model kaart. Mooie combi van papier, roze met bruin doet het ook zo goed! Super leuk dat je in de prijzen gevallen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor deze panel kaart en hartelijk gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze panelkaart, ziet er supergaaf uit. Gefeliciteerd met je winnende kaart, dat is altijd leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart!En gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende dit model nog niet, dus even opgezocht :) Erg leuk!
    Gefeliciteerd met je kaartje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Zus met je winnende kaart
    Mooi gefikst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk dat je gewonnen hebt!!
    En de pull out panel kaart is prachtig geworden!~
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje ken dat helemaal niet ga ik is opzoeken
    gefeliciteerd met je prijs altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje, fijn dat je meedoet met onze bloemenchallenge!
    Nancy DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hele leuke kaart Zus maar ik had ook niet anders verwacht,hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne