zaterdag 13 april 2019

Oranje boven

Hallo  Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn vorige kaart.
Lees ze altijd met heel veel plezier.


Bij Knutsels en Kadootjes. vragen ze een kaartje met oranje . 
Nu was ik mijn hobbykamer op aan het opruimen  en kwam ik oranje papier en plaatje tegen .
Toen ging er een lichtje branden ,en dacht ,net iets  voor de nieuwe  challenge 
Deze is het geworden. 





Van de week werd ik blij verrast met een heel leuk pakketje . 
Gewonnen bij steelsteekje 
Dank je wel Isolina

Wens jullie nog een fijne dag .
Groetjes , Elle-jeanne



15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie oranjebovenkaart, Elle-jeanne. En wat heb je een mooi pakketje gewonnen. Veel plezier ermee!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke oranje kaart heb je gemaakt Elle-Jeanne. Mooi pakketje heb je ontvangen, altijd leuk om zoiets te winnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Ela.
    En veel plezier met je gewonnen pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geslaagd voor de challenge en gefeliciteerd met je pakketje, daar weet je vast wel raad mee.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje in vrolijke kleurtjes.
    Leuk om zo'n mooi knutselpakket toegestuurd te krijgen.
    Nieuwe spulletjes waar je mee aan de slag kan.
    Gefeliciteerd !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie oranje kaart gemaakt met het leuke papier en plaatje
    Je hebt een mooi pakketje ontvangen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Elle-jeanne, mooie kleurencombi. Wat een leuk pakketje heb je ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart hoor met mooi papier!
    Leuk cadeautje hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk gedaan met dat oranje in het hart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt. En wat een leuke prijs, jij kan weer vooruit.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hart wat vol is van oranje die past prima bij onze challenge bij K&K. Dat heb je mooi voor mekaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad wat `n leuk kaartje
    Super mooi Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey, hier was ik ook weer eens.
    Ik zie dat ik heel veel moois heb gemist.
    De afgelopen paar weken was het even druk hier aan deze zijde, dus weinig gefreubeld en geblogt.
    Ik kom snel weer even spieken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg leuke kaart heb je gemaakt voor het thema "oranje".
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart . En wat een superpakket heb je van Isolina gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne