maandag 26 april 2021

Voor jou

 Hallo Allemaal ,

Bij de  challenge van Marianne design 
 vragen ze een kaart in helemaal witte tinten 
Dit is mijn bijdrage voor hun challenge .


Embossing folder- DF  3405
Bloemen en kan CR 1499
Sentiment - CS 1065

Graag doe ik mee bij :



Dan heb ik nog een vraagje . 
Wie weet waar deze stempel van is,
Ik dacht van Marianne 
 en heeft misschien ook het nummer voor mij ?
Alvast heel hartelijk bedankt.

Wens jullie een fijne dag . 
Lieve groetjes , Elle-Jeanne

26 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart zo helemaal in het wit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk hoor witter kan het niet
    mooie kaart Zus ja en wie wat bewaard heeft wat 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuk hoe je alle witte details hebt verwerkt
    helaas kan ik je niet helpen met de stempels weet ook niet van wie die zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze witte kaart, helaas ik kan je niet verder helpen met de stempels, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje geworden.
    Super dat je mee doet met de "witte" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige witte kaart gemaakt. De stempelset ken ik niet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!
    Geen idee van wie die stempelset is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wit kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie witte kaart, heel chique en leuk met de strik. Ik tikte op mijn laptop TXT 6002, kom ik op de website van 't Sterretje, is een Family stempel en is er nog,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Die kan is ook leuk zo in het wit. De strik maakt het helemaal af!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart geworden Elle-jeanne.
    Gezellig dat je meedoet met onze 'witte' challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele chique kaart zo in het wit Elle-Jeanne. Fijntjes met die kleine pareltjes aan de zijkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie witte kaart. Leuk samengesteld. Ik zag dat Ans je al heeft geholpen heeft met de stempelset. .. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart is het! Het heeft wel wat zo'n helemaal witte kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje
    bedankt voor het mee doen aan onze witte challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    als jullie een kijkje op mijn blog willen nemen, zou ik het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a beautiful all white card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een chique kaart met de oudere designfolder!
    Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart. Heel mooi gemaakt zo in het wit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie witte dan wit kaartje Elle-Jeanne geen idee
    Fijne woensdag keeper on crafting Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Elle-Jeanne, heel sjiek,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow...wat een prachtige kaart zo mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie witte kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A gorgeous white on white card. The embossing and die-cuts are lovely.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore April Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning white card. Very pretty. Thank you for joining us at A Place to Start this month. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne