woensdag 11 november 2020

Gefeliciteerd

 Hallo Allemaal, 

Voor het kaartje van vandaag ben ik helemaal 
Uit mijn comfortzone gegaan. 
een digi ingekleurd. 
Ik moet wel nog veel oefenen.
Maar je moet ergens beginnen .
maar ben  benieuwd wat de jarige ervan vindt.
Sorry ik krijg geen mooiere foto gemaakt .




Ik heb verjaardag - kadootjes - bloemen
of
Verjaardag - paars - balonnen

Papier - diverse blokjes 
Digi - Bugaboo
Kadootjes - col1439

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij . 

Ik zie dat ik ook een nieuwe volgster bij heb .
Welkom Elise.

Wens jullie nog een fijne dag .
Blijf gezond .
Groetjes , Elle-Jeanne


25 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje is het zo geworden. En erg mooi ingekleurd, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gedaan en gelukt Elle-Jeanne of je
    nooit anders hebt gedaan wat een lievie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is toch prima gelukt Elle-Jeanne daar zal de jarige vast blij mee zijn. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Elle-jeanne. En ik vind je kleurwerk er mooi uitzien hoor.
    Met mijn DT hoed van Bugaboo en Cheerful Sektches op wil ik je bedanken voor het meedoen met de AG challenge van Catch the Bug en de schets challenge van CS.
    xxx Margreet
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker vrolijk verjaardagskaartje heb je gemaakt, leuk met deze digi en mooi ingekleurd!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De digi is heel leuk en goed ingekleurd hoor!
    Een heel vrolijk kaartje zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gekleurd. hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en super mooi ingekleurd...goed gelukt hoor...erg leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dit kun je wel vaker gaan doen, de digi heb je prachtig ingekleurd! Het is een vrolijke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elle Jeanne,
    de kaart is mooi en vrolijk en heel feestelijk! En je hebt echt mooi gekleurd! Inderdaad voor herhaling vatbaar!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt 'n heel mooi kaartje met al die vrolijke kleurtjes
    Ook heel mooi ingekleurd👍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind dit al supermooi ingekleurd dus zeker vaker doen, hele leuke, vrolijke kaart.
    Mooie, elegante kaart voor het gouden echtpaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very nicely created. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. We hope to see you again next challenge.
    Smiles, Angela DT Member
    TTCRD DT
    https://chasingwhiteunicorns.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem prachtig ingekleurd! Super fleurig en leuk kaartje voor een jarige! Ballonnen inkleuren is lastig, toevallig ben ik gisteren ook bezig geweest met ballonnen inkleuren. Kaartje is bijna klaar.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable and wonderful! I like the different papers and the colours so much. The mouse is very cute.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke leuk kaartje! Je hebt de digi mooi gekleurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is je heel goed gelukt ?. Ook al doe je het nog niet vaak... het is een hele mooie vrolijke kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie vrolijke kaart. Je hebt ook mooi gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor deze kaart mooie kleuren. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT.Member Cheerfull Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart en wat een mooie papiertjes.
    Schattige digi heel mooi ingekleurd.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Darling card. I love the Bugaboo image and your coloring. Awesome layout and papers. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments (and Catch the bug)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kleurrijk kaartje! Ook prachtig ingekleurd.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne