donderdag 13 augustus 2020

Varen varen bootje varen

 Hallo  Allemaal, 

Wat een tropische week hebben we toch gehad
Ik denk dat het voor iedereen het wat minder mag.
Maar ze beloven vanaf morgen.

Maar nu mijn kaart, geen kerstkaart vandaag. 
Ik heb een borduurkaart om te laten zien.
Bij het steelsteekje vragen ze een boot op je kaart.
Ik hoop dat dit ook voldoet.


Patroon stich en do
Plaatje - internet 

Deze kaart wil ik graag me laten doen bij:


Ook had ik nog een ere plaatsje gehaald.

Wens jullie nog een fijne dag .
Blijf gezond.
Groetjes , Elle-Jeanne

20 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en wat een mooi borduurpatroon. En het is echt wel een boot dat het kindje in z'n handjes houdt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief plaatje en wat mooi eromheen geborduurd. Het zijn net golven en schelpjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje mooi borduurwerk plaatje is zo schattig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een geweldig mooi kaartje
    Alles pst zo bij en in elkaar Zus , SUPER
    Zowiezo 'n top 3 kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig geworden met het mooie borduurpatroon en plaatje! Dit zal zeker goed zijn, een boot is een boot!
    Gefeliciteerd met je toppertje, die is ook prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card! Love the topper and gorgeous stitching. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig geborduurd kaartje laat je zien. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Hier regent het nu, maar we zitten onder de dakrand haha dus nagenoeg droog. Echt frisser is het nog niet.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief plaatje wordt er omlijst door je mooie borduurwerk Elle-jeanne. Heel sierlijk ook die pareltjes bij het borduurwerk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig plaatje op een heel mooi, geborduurd kaartje,
    Hoop dat het snel minder warm zal zijn,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pffff, het is inderdaad afzien, met deze hitte. Een beetje zon kan geen kwaad, maar dit is toch wel weer het andere uiterste.
    Je hebt een lekker zomers kaartje gemaakt.
    Ik denk dat we allemaal stiekem hopen dat we op dat bootje zitten.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt! En het is hier nu heerlijk afgekoeld. Ik hoop bij jullie ook! Het was echt niet normaal meer, vond ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Elle-jeanne! Hopelijk is het al wat afgekoeld daar, hier valt het nog tegen, bijna geen regen gehad nog. Zomer is leuk, maar hoeft voor mij ook niet tropisch, Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief kaartje. Ik vind het ook wel wat nostalgisch hebben.
    Gefeliciteerd met je kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren . Het patroon is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtig kaartje mooi borduur patroontje en schattig plaatje
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, heel mooi lief plaatje en wat een mooi borduurwerk!
    Gefeliciteerd met je toppertje, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige borduurkaart met een mooi patroon!
    Je hebt een lief plaatje van het net gehaald, ik kijk daar niet zo vaak.Ga ik eens voor zitten en op zoek :)
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 26!
    Fijne dag, groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dat een prachtig geheel geworden zeg! Mooie kleuren en borduurwerk. Gelukkig is het nu minder warm. Dank je wel voor het meedoen van deze uitdaging van de Egel. groetje, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart. Je hebt een lief plaatje gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met onze borduur challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful card Elle, like this stitching a lot! Thanks so much for joining our Cards und More Challenge this time and good luck

    Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne