maandag 27 april 2020

Echte post!

Hallo Allemaal, 

Wat een lekker weertje vandaag . 
Jammer dat Koningsdag niet door kan gaan , maar het is even niet anders .

Maar nu mijn kaartje . 
Jaren heb ik gewerkt bij:
 PTT / TPG / TNT / Post.NL
Maar na de laatste reorganisatie is het sorteercentrum in Weert gesloten ,
 en zijn alle postbodes ontslagen. 
Ik had er mijn vaste werk , 
eerst sorteren en instraten  daarna in mijn eigen woonplaats bestellen .
Vaak werd er drinken , een koekje of  fruit  aangeboden. 
 en met kerst een kleine attentie. 
Ook woont  er mijn opvolgster , die nu postbezorgster is mijn  oude wijk.
Voor haar dit kaartje als dank. 
Ik kreeg van haar een dik boek met allemaal design papier . 



Postzak - stempel -Marianne 
Gras rand -Joy
Fiets -Yvonne Creations

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:


Ook had een random prijs binnen gehaald .
  




Wens jullie nog een fijne koningsdag.
Blijf gezond .
Groetjes , Elle-Jeanne

22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor de postbode gemaakt die je opgevolgd is . Erg leuk samengesteld en heel toepasselijk. Inderdaad ik vind een kaartje ook leuker dan een appje... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie én toepasselijke kaart gemaakt voor je opvolgster, toch jammer om je baan te verliezen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een top kaart heb je gemaakt zelfs de fiets tas achterop is een echt post nl tas. Ze zal heel erg verrast zijn door je kaart en heel leuk je enthousiaste verhaal te lezen! Vond je het jammer om je baan bij de post te verliezen? Fijne avond verder en gefeliciteerd met je winnende kaartje en prijs!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je gemaakt, super leuk hoe je Post hebt verwerkt in je kaart. Jaren geleden heb ik ook bij de PTT gewerkt, maar dan op het postkantoor achter het loket. Later nog administratieve functies vervuld maar daar werd toen ook flink gereorganiseerd. Grappig, door jouw verhaal komen bij mij weer herinneringen omhoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart! Mooi de fiets met de fietstas.
    Ik ben ook jaren postbode geweest in mijn toenmalige woonplaats. Was altijd leuk werk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave toepasselijke kaart voor je opvolgster!
    Proficiat met je prijs!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en toepasselijke kaart is dit.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een gave kaart, heel erg leuk gedaan! Echte post blijft altijd nog veel leuker! Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart! Je hebt hem heel persoonlijk gemaakt. Dat zal ze mooi vinden.
    Gefeliciteerd met je randomprjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart! Echte post blijft het leukste. Dit persoonlijke kaartje zal je opvolgster zeker leuk vinden.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een vrolijk op en top hollands kaartje met vrolijke kleurtjes
    gefeliciteerd met je prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, thankyou for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart voor een postbode! Ik was postbode bij Sandd maar ben nu dus mijn baan kwijt helaas. heel erg aardig trouwens dat je je opvolgster een kaartje geeft!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ene prachtige kaart, leuke tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart. Jammer dat je op deze manier je baan bent kwijt geraakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg bedankt voor de superleuke kaart!! Hij gaat een mooi plekje krijgen hier. Aan alle details is gedacht. Groeten Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super cute card! Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends; good luck! We hope to see you in the next challenge, too.
    Jen Leeflang
    Lil Patch of Crafty Friends DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Erg leuk gedaan. En natuurlijk gefeliciteerd met je kaartje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful. Thank you so much for playing along in our Crafting Happiness Challenge this week. Hope you’ll link up again!
    Hugs! Janis
    Crafting Happiness Challenges, Challenge Blog Owner
    Pause Dream Enjoy, Personal Craft Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your card with the postie bag!

    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges DT Val x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne