vrijdag 27 maart 2020

Sterkte !!

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik iets heel anders zien  .
Zie zoveel kaartjes met inkt langs komen , 
en dacht laat mij ook een gaan experimenteren.
Dit is het resultaat .


Bij knutsel en kadootjes vragen ze deze kaart om te liften. 
Als mijn kaartje niet voldoet  hoor ik het wel. 

 Wat  vinden jullie er van en tips zijn altijd welkom. 
Stempel -Nellie Snellen 
Tekst -scrapbook atelier.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij :

Wens jullie nog een fijne dag . 
Groetjes , Elle-Jeanne




24 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden! Hopelijk niet binnenkort te moeten versturen, maar prachtig gelukt experiment! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gelift! En ik hoop ook dat je die nog even in je voorraaddoos mag laten staan....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi lift kaartje hij is echt goed gelukt
    helaas zijn ze ook nodig deze kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie sterktekaart, Elle-jeanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sterktekaartje. Ik heb ook een poging gewaagd om deze kaart te liften.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig resultaat van de lift! Dat experimenteren gaat je goed af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi sereen sterkte kaartje! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gelift, knap hoe je deze kaart gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een mooi kaartje geworden. Ik denk wel dat dit ook zo de bedoeling is! De kleuren kan je zelf toch bepalen! Hel mooi gedaan en hopelijk kan je hem lang bewaren! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig geworden. In deze tijd misschien wel handig om er een paar achter de hand te hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, je mooie kaart is aangekomen. Lief met het Bugaboovarken. Dank je wel!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  11. Och meid da hedde kei schon gedoan .ge ziet wel 'nne klodder hier en doar kan altijd iets worre

    Mooi kaartje geworden echt , 't ga jou allemaal goed af

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, rustige condoleance kaart, heel goed gelukt het werken met inkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms dagen challenges je echt uit. Dat had ik ook met die van knutsels en kadootjes. Werk bijna nooit met inkt maar ik ben ook aan het kliederen gegaan.
    Jij hebt het met 1 kleur erg mooi gedaan. Super hoe je er bij de boom zelfs een soort schaduw van hebt weten te maken. Knap gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige stijlvolle kaart Elle-jeanne! Een perfecte lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Elle-Jeanne dat is je goed gelukt je experiment met inkt, fijn dat je weer van de partij bent bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is helemaal prachtig! Knap gedaan en helemaal goed voor onze lift! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je probeersel is goed gelukt, mooie kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je dit geprobeerd hebt, goed gelukt toch? Je kaart is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw prachtig en super dat je het geprobeerd hebt.
    Deze kaart zal iemand veel troost brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige condoleance kaart heb je gemaskt Elle Jeanne. Jammer dat je kaart al snel moest versturen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just gorgeous! A great comfort card. Thanks for joining us this week at Krafty Chicks Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne