vrijdag 27 december 2019

55 jaar getrouwd .

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart . 
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.

Ook  hartelijk bedankt voor de felictaties en verjaardagskaarten
voor mijn verjaardag.

 Ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad .

Maar nu mijn kaartje .
Enkele maanden geleden was mijn hobbymaatje Julia ,
55 jaar getrouwd .
Ik heb toen voor hun een kaartje gemaakt maar nog niet laten zien , zag ik .


Papier - Action. 
Plaatje . Syta van Gelderen 
Mallen Joy en Crealies ,

Met deze  kaart wil ik graag mee  doen bij :

Ook was ik nog aan het haken geslagen in de laatste week voor kerst , 
Een kerstboompje.
En nog net op tijd af voor de kerst. 




Wens jullie  allemaal een hele fijne jaarwisseling , 
en een heel goed , gezond creatief 2020.

Lieve groetjes , Elle- Jeanne


25 opmerkingen:

  1. Oh!! Die boom wat gaaf gehaakt! Knap gedaan. Ik vind hem echt enig!!
    Je kaart voor je hobbymaatje is ook prachtig! Dat heb je heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en boom! Wat een werk zal dat geweest zijn, maar zo mooi, ik dacht eerst dat die zo uit een tuincentrum gehaald was, haha, tot ik de tekst las dat je hem zelf gehaakt hebt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en feestelijke kaart voor het bruidspaar en wat heb je een prachtige kerstboom gehaakt, echt supermooi.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Alvast een fijne jaarwisseling,
    groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een geweldig mooie kaart, hij heeft een prachtige chique uitstraling. Je gehaakte kerstboom is ook heel sfeervol.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kerstboom heb je gehaakt!!
    De kaart is prachtig en heeft een chique uitstraling!
    Fijne jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi kaart!
    En wat een gave kerstboom heb je gehaakt! Wat knap, heel gezellig staat het zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En had ik je al bedankt voor je kerstkaart? Ik was een beetje de weg kwijt door de griep dus alsnog bedankt!
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  7. Een hele mooie kaart heb je gemaakt met een fijne afwerking.
    Prachtig gedaan.
    Je boompje is ook erg leuk.
    Gezellig voor de feestdagen.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje in deze kleuren een echt huwelijkskaartje! Super mooi en zal je vriendin ook wel mooi hebben gevonden! Je kerstboompje vind ik top! Heel mooi gemaakt en heel bijzonder! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig rustig kaartje heb je gemaakt en wat een super leuke kerstboom!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje Elle-Jeanne.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja echt wel 'n feestelijke chique kaart

    En wat gooooooeeeeeed van jou zo'n supermooie kerstboom gehaakt , jij kunt ook alles he Zus hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kaart heb je gemaakt voor je hobbymaatje, ziet er zo romantisch uit. Wat gaaf is je haakwerk, vast een blikvanger in de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en romantisch kaartje. En O, wat is die kerst lampenkap gaaf zeg! Die zie je niet overal en dat vind ik wel heel erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, je kan het in elkaar schuiven toch? Heel mooi . Ook je kerstboom heb je mooi gehaakt, heb ik nooit geleerd,hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow.. this is so pretty! Love the soft colors and the beautiful details. Like all the layers, too! Very very nice!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje leuk dat je hem zo helemaal in elkaar kan schuiven leuke details heb je gebruikt.
    ook je kerstboom is mooi geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige romantische kaart, heel leuk model.
    Wat een leuk kerstboompje heb je gehaakt zo mooi.
    Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart voor je hobbymaatje. Lief die zachte kleurtjes en hele mooie sierlijke stansen heb je gebruikt. Het model is ook heel leuk, ik heb hem ook wel eens gemaakt en vond het een leuk effect geven. Ze zal er vast heel blij mee geweest zijn.
    Je gehaakte kerstboompje vind ik super. Wat een mooi apart model en wat leuk zo over een lamp. Super..
    Fijne jaarwisseling vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig mooie kaart en wat een leuk kerstboompje!
    Fijne jaarwisseling en een goed 2020!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful card! Thanks for playing along with our final challenge of 2019. Good luck! Happy New Year!
    Ally's Angels DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtuge kaart voor een stel wat 55 jaar getrouwd is Elle Jeanne. En die gehaakte kerstboom wat een plaat! Fijn dat de boom net op tijd af was. Vanaf hier een heel gelukkig nieuwjaar. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die Karte ist superschön, sehr romantisch :)
    Thank You for joining us at Do Al(l) Kreatives challenge. DT Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such an awesome card. Wonderful design. Many thanks for joining us at Papercraft.
    Hugs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. How cool was that having a full Car diversion System best 6x9 speakers Through this I really makes the most of my ride each time uniquely while out and about with a few companions. So amazing!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne