maandag 17 juni 2019

Time to Travel .

Hallo lieve Bloggers,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart . 
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen .

Vandaag laat ik een borduurkaart zien . 
Bij Steelsteekje challenge 13 vragen ze iets van vervoer op je kaart .


Dit is mijn bijdrage .
Patroon stich en do
Plaatje -?
Metaal sticker  -Action

Met deze kaart wil ik graag meedoen met :
het steelsteekjeborduurkaart challenge. #13 vervoer middel.
knutselsenkadootjes.challengel #driehoekjes.
2 sisters on the blog challenge-#28 vleugels

Wens jullie nog een hele fijne dag .
Geniet van het mooie weer .
Groetjes , Elle-Jeanne



18 opmerkingen:

  1. Toevallig heb ik net ook een kaart voor Steelsteekje geplaatst, maar die kan niet tippen aan deze beauty. Prachtig gedaan in mooie kleuren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee vliegen in een klap heb je goed bekeken

    Mooi kaartje Zus , goed uit gekiend met de driehoekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaart Elle-Jeanne! Ik had ook dat knipvel in mijn handen voor deze challenge, maar uiteindelijk wordt het bij mij helemaal iets anders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en leuk dat je voor een vliegtuig als vervoer hebt gekozen!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige borduurkaart met een leuk plaatje, de metalen hoekjes passen er perfect bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Elle-jeane.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart is het geworden. Heel mooi samengesteld Elle Jeanne. Mooi patroon en crea bea met de driehoekjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer zo mooi Elle-Jeanne.
    Bij 2Sisters vragen we dingen met vleugels, dus misschien vind je het leuk om mee te doen.....niets verplicht hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zeg, wat een mooi borduurwerk op je reiskaart! En ook nog driehoekjes erop ! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Elle-Jeanne!
    Erg leuk patroon,ook helemaal leuk dat je 3 Challenges mooi kon combineren.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 13!
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje is het geworden, leuk borduurpatroon heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje, mooie kleuren heb je gekozen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk om een vliegtuig bij onze challenge te zien!
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sustersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne