maandag 18 maart 2019

Triple flip kaart.

Hallo Allemaal ,


Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn kerstkaart . 
Ik heb ze met heel veel plezier gelezen .

Welkom aan mijn nieuwe volger Ellen, hoop je te kunnen inspireren .


Morgen is een   hobbymaatje ,van het oude hobbyjournaal jarig .
Julia 
We hebben al jaren contact met elkaar .
Omdat zij mijn kaatje al heeft ontvangen kan ik het nu wel plaatsen. 

Een triple flip kaart. 


Onder ieder flapje had ik een test gestempeld . 
Julia vond het een leuk kaartje , en daar doe je het toch voor .


Met deze kaart wil ik graag mee doen met . 


Omdat er enkele dames vragen hoe de kaart in elkaar zit ,zal ik hier de link zetten. 





Met mijn bloemenkaart ben ik in de top 3 beland .
Hoe leuk is dit weer .


Wens jullie nog een fijne dag .
Lieve groetjes, Elle-jeanne

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk dat ie in de smaak viel En gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is ook wel erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Gefeliciteerd met je winnende kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen idee hoe zo´n kaart in elkaar zit maar hij is wel leuk geworden. Proficiat met je winner!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook geen idee hoe het in elkaar zit maar het ziet er prachtig uit! Je bloemenkaart is ook erg mooi, gefeliciteerd.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verrassende kaart met die flapjes! wat leuk dat je in de top 3 bent beland met je bloemenkaart! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt, ik ben ook wel benieuwd naar het uitgeklapte model.
    Gefeliciteerd met je toppertje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Elle-jeanne, blauw en wit combineert goed, leuk met de strik en parels! Leuk je topplekje weer, je gaat lekker hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk modelletje en helemaal fijn dat de kaart in de smaak viel.
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en heel apart!
    Gefeliciteerd met je topplaatsje!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Elle-jeanne.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk en origineel kaartje.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Opnieuw hihihi

    Helemaal mee eens en die prachtige kaart staat hier bij mij mooi op de kast te pronken

    Gefeliciteerd Zus met je toppertje leuk he

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! En je zus is er super blij mee, zo te lezen. Het ziet er ook heel sjiek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie kaart, prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je top 3 plekje

    altijd leuk

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Elle-jeanne